W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 3LD1, 3LD2 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 3LD1, 3LD2 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 3LD1, 3LD2 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 3LD1, 3LD2 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 3LB1
- Isuzu 3LA1
- Isuzu 3LB1-PA19
- Isuzu 3LD1-PA20
- Isuzu 3LD1PAO4
- Isuzu 3LD1PA20
- Isuzu AA-3LD2
Najszybsze i największe zużywanie się tulei cylindrowej występuje w górnej jej części , co przypisać należy poza korozją następującym czynnikom:
1) górna część tulei jest najgorzej smarowana;
2) górna część tulei poddana jest działaniu najwyższych temperatur, a ze względu na zgrubienie ścianki mniej intensywnie chłodzona;
3) ruch tłoka w tej części tulei jest najpowolniejszy, co nie sprzyja działaniu klina olejowego.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.