W ofercie zestawy uszczelek i uszczelniaczy silnika Isuzu 6HK1. Części dostępne na miejscu. Silnik 3-cyl. Isuzu to jedna z popularniejszych jednostek napędowych tego producenta. Stosowana była w wielu modelach maszyn budowlanych, transportowych i rolniczych.
W ofercie takie uszczelki jak:
- Zestaw uszczelek góra Isuzu 6HK1 / zestaw uszczelek głowicy Isuzu 6HK1
- Uszczelka miski olejowej Isuzu 6HK1
- Uszczelka pokrywy zaworowej Isuzu 6HK1 / Uszczelka klawiatury Isuzu 6HK1
- Uszczelka kolektora wydechowego Isuzu 6HK1
- Uszczelka kolektora ssącego Isuzu 6HK1
Pamiętaj, przed zamówieniem każdorazowo sprawdzaj telefonicznie lub e-mailowo dostępność uszczelek to Twojej wersji Isuzu 6HK1.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 6HK1-XQB
- Isuzu 6HK1-TQF
- Isuzu 6HK1-XQA
- Isuzu 6HK1-XAB
- Isuzu AA-6HK1X
- Isuzu AA-6HK1XQB
- Isuzu AA-6HK1T
- Isuzu BB-6HK1T
- Isuzu AH-6HK1XYWT-01
- Isuzu AH-6HK1XYSS
- Isuzu AH-6HK1X
- Isuzu 6HK1-XYSJ02
- Isuzu 6HK1-XYSJ01
- Isuzu 6HK1-XYSS
- Isuzu 6HK1-XQB01
Kąt wtrysku paliwa, wynoszący kilka do kilkudziesięciu stopni obrotu korby przed GMP, odpowiada ustalonej prędkości obrotowej silnika i w zasadzie powinien być przy wzroście prędkości zwiększany, przy spadku — zmniejszany. Tak się jednak korzystnie składa, że przy wzroście prędkości obrotowych zwiększa się intensywność zawirowania w cylindrze, dzięki czemu druga faza spalania przebiega szybciej i to tak wyczuwalnie, że przy znacznym nawet rozrzucie prędkości obrotowych można kąta wtrysku nie przestawiać. Dzięki temu w tanich, niewielkich silnikach nie przewiduje się na ogół urządzenia umożliwiającego przestawienie kąta wtrysku w czasie biegu. W większych jednak jednostkach, a zwłaszcza przy budowie prototypu, urządzenie takie jest zawsze bardzo wskazane.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.