Isuzu 6HK1 uszczelki silnika, zestaw uszczelek silnika

W ofercie zestawy uszczelek i uszczelniaczy silnika Isuzu  6HK1. Części dostępne na miejscu. Silnik 3-cyl. Isuzu to jedna z popularniejszych jednostek napędowych tego producenta. Stosowana była w wielu modelach maszyn budowlanych, transportowych i rolniczych.

W ofercie takie uszczelki jak:

  • Zestaw uszczelek góra Isuzu  6HK1 / zestaw uszczelek głowicy Isuzu  6HK1
  • Uszczelka miski olejowej Isuzu  6HK1
  • Uszczelka pokrywy zaworowej Isuzu  6HK1 / Uszczelka klawiatury Isuzu  6HK1
  • Uszczelka kolektora wydechowego Isuzu  6HK1
  • Uszczelka kolektora ssącego Isuzu  6HK1

Pamiętaj, przed zamówieniem każdorazowo sprawdzaj telefonicznie lub e-mailowo dostępność uszczelek to Twojej wersji Isuzu  6HK1.

Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:

  • Isuzu 6HK1-XQB
  • Isuzu 6HK1-TQF
  • Isuzu 6HK1-XQA
  • Isuzu 6HK1-XAB
  • Isuzu AA-6HK1X
  • Isuzu AA-6HK1XQB
  • Isuzu AA-6HK1T
  • Isuzu BB-6HK1T
  • Isuzu AH-6HK1XYWT-01
  • Isuzu AH-6HK1XYSS
  • Isuzu AH-6HK1X
  • Isuzu 6HK1-XYSJ02
  • Isuzu 6HK1-XYSJ01
  • Isuzu 6HK1-XYSS
  • Isuzu 6HK1-XQB01

Kąt wtrysku paliwa, wynoszący kilka do kilkudziesięciu stopni obrotu korby przed GMP, odpowiada ustalonej prędkości obrotowej silnika i w zasadzie powinien być przy wzroście prędkości zwiększany, przy spadku — zmniejszany. Tak się jednak korzystnie składa, że przy wzroście prędkości obrotowych zwiększa się intensywność zawirowania w cylindrze, dzięki czemu druga faza spalania przebiega szybciej i to tak wyczuwalnie, że przy znacznym nawet rozrzucie prędkości obrotowych można kąta wtrysku nie przestawiać. Dzięki temu w tanich, niewielkich silnikach nie przewiduje się na ogół urządzenia umożliwiającego przestawienie kąta wtrysku w czasie biegu. W większych jednak jednostkach, a zwłaszcza przy budowie prototypu, urządzenie takie jest zawsze bardzo wskazane.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.