W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 6HK1 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 6HK1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 6HK1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 6HK1 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 6HK1-XQB
- Isuzu 6HK1-TQF
- Isuzu 6HK1-XQA
- Isuzu 6HK1-XAB
- Isuzu AA-6HK1X
- Isuzu AA-6HK1XQB
- Isuzu AA-6HK1T
- Isuzu BB-6HK1T
- Isuzu AH-6HK1XYWT-01
- Isuzu AH-6HK1XYSS
- Isuzu AH-6HK1X
- Isuzu 6HK1-XYSJ02
- Isuzu 6HK1-XYSJ01
- Isuzu 6HK1-XYSS
- Isuzu 6HK1-XQB01
Przy zastosowaniu wysokiego progu ustalającego głowicę w stosunku do tulei cylindrowej, który możemy jednak wprowadzić jedynie w głowicach pojedynczych, oddzielnych dla każdego cylindra, Współczynnik k przyjmie wartość 1,6 – 1,8, gdyż uszczelka w tym rozwiązaniu jest bardzo skutecznie chroniona przed tzw. wydmuchnięciem. Wreszcie w większych silnikach wprowadza się dość często uszczelki w kształcie pierścieni, które uszczelniają jedynie komorę spalania. Wskutek małej powierzchni takich uszczelek można współczynnik k przyjąć ok. 1,4. Niedogodnością takiego rozwiązania jest konieczność prowadzenia wody chłodzącej oddzielnymi przewodami.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.