Isuzu 6SD1 uszczelniacze wału, uszczelniacze zaworowe, simeringi wału

W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy do silnika Isuzu 6SD1. W ciągłej sprzedaży do Isuzu 6SD1 m.in. uszczelniacz wału od strony koła zamachowego, uszczelniacz wału od strony koła pasowego, uszczelniacze zaworowe.

Zapytaj o części do Isuzu 6SD1 których poszukujesz.

Oferujemy wszystkie części zamienne do Isuzu 6SD1. Są to takie części jak:

  • Isuzu 6SD1 gumki zaworowe
  • Isuzu 6SD1 uszczelniacza wału tył
  • Isuzu 6SD1 uszczelniacza wału przód

Simering wału Isuzu 6SD1 dostępny od ręki – wysyłka na cały raj firmą kurierską.

Podstawowe wersje silnika Isuzu 6SD1, które obsługujemy to m.in.:

  • Isuzu AA-6SD1T
  • Isuzu A-6SD1
  • Isuzu A-6SD1T
  • Isuzu 6SD1-XQB01
  • Isuzu 6SD1-XQY
  • Isuzu 6SD1T
  • Isuzu 6SD1TC
  • Isuzu 6SD1T-TPD
  • Isuzu 6SD1-TQA01
  • Isuzu 6SD1-XQF
  • Isuzu AA-6SD1

Najprostsze i najbardziej przejrzyste w działaniu są wtryskiwacze otwarte, które w zasadzie są przewężoną końcówką przewodu tłoczącego o średnicy dyszy zgodnej z podanym wyżej obliczeniem. Należy przyznać, że niezawodność działania takich wtryskiwaczy jest duża, oraz że praktycznie nie istnieje przy ich stosowaniu możliwość zapowietrzenia przewodów tłoczących. Zalety te okupione są jednak wadami, z których największą jest niemożność uniknięcia dotrysku.

Z chwilą odsłonięcia otworu lub otwarcia zaworu przelewowego w pompie z wtryskiwaczem otwartym, powinno nastąpić raptowne przerwanie wtrysku. Jest to jednak nieosiągalne. Paliwo zmagazynowane pod znacznym ciśnieniem w przewodzie tłoczącym zawsze jeszcze znajdzie sobie częściowe ujście przez dyszę i rozprężając się wywoła dotrysk, a więc przedłuży ponad miarę okres spalania. Warto przy tym podkreślić, że cząsteczki paliwa uchodzące z dyszy w czasie dotrysku mają już małą szybkość, jakość rozpylenia jest więc zła, co może powodować koksowanie się paliwa i w wyniku -— zatkanie dyszy. Toteż obecnie wtryskiwacze otwarte używane są niekiedy do wtrysku paliw lekkich oraz wyjątkowo w szybkobieżnych silnikach ZS z wtryskiem bezpośrednim i przy dużych ciśnieniach wtrysku. Bardzo małe przekroje otworów dyszy w tych rozwiązaniach łagodzą w znacznym stopniu zjawisko dotrysku.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.