Isuzu 6BG1 uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury silnika

W sprzedaży uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury do silnika Isuzu 6BG1 stosowana m.in. w ładowarkach.

Uszczelka pokrywy zaworów zapobiega wyciekowi oleju spod pokrywy zaworów.

Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 6BG1 – wysyłka kurierem na cały kraj.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Znane są liczne teoretycznie uzasadnione rozwiązania silnika o wirujących tłokach. Wszystkie one z reguły wykazują podstawowe braki konstrukcyjne czy technologiczne i z tego powodu nie nadają się do praktycznej realizacji. W urzędach patentowych poszczególnych państw można znaleźć tysiące patentów dotyczących silników rozpatrywanego typu. Olbrzymia większość z nich nie była nigdy realizowana z powodów uprzednio wymienionych, nieliczne doczekały się modeli kinematycznych, wyjątki prób realizacji, nie popartych jednak pozytywnymi wynikami. Zasadniczą trudność sprawia! tu problem uszczelnienia i chłodzenia tłoka wykonującego zamiast lub obok ruchu postępowego, ruch obrotowy. W dalszym ciągu rozdziału zostaną omówiono najogólniejsze podstawy teoretyczne jedynego dotychczas silnika omawianego rodzaju, który uzyskał osiągi dorównując, a pod pewnymi względami przewyższając osiągi klasycznych silników tłokowych oraz który w wielu odmianach konstrukcyjnych i różnych wielkościach (objętość skokowa od 50 cm do 32 000 cm3 moc od 3 do 1000 KM) przebył długotrwale badania laboratoryjne, próby trwałości i próby trakcyjne. Silnik ten znany jest pod nazwą silnika WANKLA. Sądząc z dotychczasowych wyników badań, silnik ten ma pewno szanse zastąpienia klasycznego silnika tłokowego. Należy jednak zdawać sobie sprawę z tego, że znajduje się on jeszcze w początkowym stadium swego rozwoju i ma na razie bardzo ograniczony zakres zastosowań.