Panewki na czopy główne do 6WG1, 6RB1 dostępne na miejscu. Do Isuzu 6WG1, 6RB1 mamy w ofercie nie tylko panewki główne nominalne, ale także panewki do szlifowania wału korbowego. Różne nadwymiary panewek głównych Isuzu 6WG1, 6RB1 dostępne na miejscu.
Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:
- Isuzu 6WG1-XQB
- Isuzu 6WG1-XQA
- Isuzu 6WG1-XQA01
- Isuzu 6WG1-TQD01
- Isuzu 6WG1-TQD02
- Isuzu 6WG1-XQA02
- Isuzu 6WG1-TQC
- Isuzu 6WG1-TQD
- Isuzu 6WG1-XQA03
- Isuzu 6WG1-XQA04
- Isuzu 6WG1-XQA05
- Isuzu 6WG1-XQB01
- Isuzu 6WG1-XQC01
- Isuzu 6WG1-TQA
- Isuzu 6WG1-TQA01
Najbardziej racjonalną ze wszystkich dotychczas stosowanych metod wyznaczania „czułości” lepkościowo-temperaturowej jest metoda współczynnika temperaturowego (Wilcock) uwzględniająca również konkretną wartość lepkości w określonych temperaturach. Warto się zastanowić, czy stosowanie tej metody jest bardziej uzasadnione i czy nie lepiej byłoby posługiwać się tym współczynnikiem.
Bardzo istotną cechą cieczy jest smarność i przyczepność. Ciecz jest tym lepsza, im bardziej jest zdolna tworzyć na powierzchni metalu bardzo cienką błonę smarującą, szczególnie gdy na powierzchni tarcia działa wielkie ciśnienie i gdy występują nierówności powierzchni. Istnieją specjalne dodatki przeciwścierne, które uniemożliwiają przebicie błony smarującej nawet przy dużych ciśnieniach lokalnych. Tworzą one dodatkową cienką błonkę, chemicznie połączoną z metalem, w przypadku zaistnienia niebezpiecznie wysokich ciśnień i temperatur.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.