Isuzu 6WG1, 6RB1 uszczelki silnika, zestaw uszczelek silnika

W ofercie zestawy uszczelek i uszczelniaczy silnika Isuzu  6WG1, 6RB1. Części dostępne na miejscu. Silnik 3-cyl. Isuzu to jedna z popularniejszych jednostek napędowych tego producenta. Stosowana była w wielu modelach maszyn budowlanych, transportowych i rolniczych.

W ofercie takie uszczelki jak:

  • Zestaw uszczelek góra Isuzu  6WG1, 6RB1 / zestaw uszczelek głowicy Isuzu 6WG1, 6RB1
  • Uszczelka miski olejowej Isuzu  6WG1, 6RB1
  • Uszczelka pokrywy zaworowej Isuzu  6WG1, 6RB1/ Uszczelka klawiatury Isuzu 6WG1, 6RB1
  • Uszczelka kolektora wydechowego Isuzu  6WG1, 6RB1
  • Uszczelka kolektora ssącego Isuzu  6WG1, 6RB1

Pamiętaj, przed zamówieniem każdorazowo sprawdzaj telefonicznie lub e-mailowo dostępność uszczelek to Twojej wersji Isuzu  6WG1, 6RB1.

Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:

  • Isuzu 6WG1-XQB
  • Isuzu 6WG1-XQA
  • Isuzu 6WG1-XQA01
  • Isuzu 6WG1-TQD01
  • Isuzu 6WG1-TQD02
  • Isuzu 6WG1-XQA02
  • Isuzu 6WG1-TQC
  • Isuzu 6WG1-TQD
  • Isuzu 6WG1-XQA03
  • Isuzu 6WG1-XQA04
  • Isuzu 6WG1-XQA05
  • Isuzu 6WG1-XQB01
  • Isuzu 6WG1-XQC01
  • Isuzu 6WG1-TQA
  • Isuzu 6WG1-TQA01

Wtrysk paliwa nie zaczyna się z chwilą, gdy tłoczek pompy górną swoją krawędzią przysłoni otwór ssący, lecz później. Początkowy ruch tłoczka w czasie tłoczenia spowoduje ściśnięcie paliwa w przewodzie. Dopiero gdy fala ciśnienia wywołana ruchem tłoczka przebiegnie (czasem kilkakrotnie) drogę od pompy do wtryskiwacza i pokona opory związane z podniesieniem iglicy, paliwo dostanie się do cylindra. Opóźnienie wtrysku wywołane tym zjawiskiem może wynieść 20° obrotu korby, a nawet i więcej, co zależy od prędkości obrotowej silnika, średnicy i długości przewodów, zarysu krzywki pompy oraz ciśnienia wtrysku.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.