W ofercie zestawy uszczelek i uszczelniaczy silnika Isuzu 6WG1, 6RB1. Części dostępne na miejscu. Silnik 3-cyl. Isuzu to jedna z popularniejszych jednostek napędowych tego producenta. Stosowana była w wielu modelach maszyn budowlanych, transportowych i rolniczych.
W ofercie takie uszczelki jak:
- Zestaw uszczelek góra Isuzu 6WG1, 6RB1 / zestaw uszczelek głowicy Isuzu 6WG1, 6RB1
- Uszczelka miski olejowej Isuzu 6WG1, 6RB1
- Uszczelka pokrywy zaworowej Isuzu 6WG1, 6RB1/ Uszczelka klawiatury Isuzu 6WG1, 6RB1
- Uszczelka kolektora wydechowego Isuzu 6WG1, 6RB1
- Uszczelka kolektora ssącego Isuzu 6WG1, 6RB1
Pamiętaj, przed zamówieniem każdorazowo sprawdzaj telefonicznie lub e-mailowo dostępność uszczelek to Twojej wersji Isuzu 6WG1, 6RB1.
Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:
- Isuzu 6WG1-XQB
- Isuzu 6WG1-XQA
- Isuzu 6WG1-XQA01
- Isuzu 6WG1-TQD01
- Isuzu 6WG1-TQD02
- Isuzu 6WG1-XQA02
- Isuzu 6WG1-TQC
- Isuzu 6WG1-TQD
- Isuzu 6WG1-XQA03
- Isuzu 6WG1-XQA04
- Isuzu 6WG1-XQA05
- Isuzu 6WG1-XQB01
- Isuzu 6WG1-XQC01
- Isuzu 6WG1-TQA
- Isuzu 6WG1-TQA01
Wtrysk paliwa nie zaczyna się z chwilą, gdy tłoczek pompy górną swoją krawędzią przysłoni otwór ssący, lecz później. Początkowy ruch tłoczka w czasie tłoczenia spowoduje ściśnięcie paliwa w przewodzie. Dopiero gdy fala ciśnienia wywołana ruchem tłoczka przebiegnie (czasem kilkakrotnie) drogę od pompy do wtryskiwacza i pokona opory związane z podniesieniem iglicy, paliwo dostanie się do cylindra. Opóźnienie wtrysku wywołane tym zjawiskiem może wynieść 20° obrotu korby, a nawet i więcej, co zależy od prędkości obrotowej silnika, średnicy i długości przewodów, zarysu krzywki pompy oraz ciśnienia wtrysku.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.