Isuzu 6WG1, 6RB1 głowica silnika

W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 6WG1, 6RB1. Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 6WG1, 6RB1, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.

Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).

Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:

  • Isuzu 6WG1-XQB
  • Isuzu 6WG1-XQA
  • Isuzu 6WG1-XQA01
  • Isuzu 6WG1-TQD01
  • Isuzu 6WG1-TQD02
  • Isuzu 6WG1-XQA02
  • Isuzu 6WG1-TQC
  • Isuzu 6WG1-TQD
  • Isuzu 6WG1-XQA03
  • Isuzu 6WG1-XQA04
  • Isuzu 6WG1-XQA05
  • Isuzu 6WG1-XQB01
  • Isuzu 6WG1-XQC01
  • Isuzu 6WG1-TQA
  • Isuzu 6WG1-TQA01

Korbowód jest elementem przenoszącym siły działające na tłok poprzez sworzeń ,na wał korbowy silnika. Zamienia więc ruch posuwisto-zwrotny tłoka na ruch obrotowy wału korbowego. Ruch korbowodu jest dość zawiły. Podczas gdy łeb posuwa się tam i z powrotem wzdłuż osi cylindra, stopa, krąży po obwodzie zatoczonym promieniem równym połowie skoku tłoka. Trzon łączący łeb ze stopą posuwa się więc również w górę i w dół, ale jednocześnie wykonuje ruch wahadłowy względem sworznia tłokowego. Poza ściskaniem i wyboczeniem, głównie przez siły wyzwolone w czasie spalania, korbowód narażony jest na gięcie siłami bezwładności własnej masy w czasie zmiany kierunku ruchu wahadłowego i rozrywany siłami bezwładności mas tłoka, sworznia i znacznej swojej części w chwili zmiany kierunku w GMP.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.