W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 6WG1, 6RB1. Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 6WG1, 6RB1, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.
Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).
Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:
- Isuzu 6WG1-XQB
- Isuzu 6WG1-XQA
- Isuzu 6WG1-XQA01
- Isuzu 6WG1-TQD01
- Isuzu 6WG1-TQD02
- Isuzu 6WG1-XQA02
- Isuzu 6WG1-TQC
- Isuzu 6WG1-TQD
- Isuzu 6WG1-XQA03
- Isuzu 6WG1-XQA04
- Isuzu 6WG1-XQA05
- Isuzu 6WG1-XQB01
- Isuzu 6WG1-XQC01
- Isuzu 6WG1-TQA
- Isuzu 6WG1-TQA01
Korbowód jest elementem przenoszącym siły działające na tłok poprzez sworzeń ,na wał korbowy silnika. Zamienia więc ruch posuwisto-zwrotny tłoka na ruch obrotowy wału korbowego. Ruch korbowodu jest dość zawiły. Podczas gdy łeb posuwa się tam i z powrotem wzdłuż osi cylindra, stopa, krąży po obwodzie zatoczonym promieniem równym połowie skoku tłoka. Trzon łączący łeb ze stopą posuwa się więc również w górę i w dół, ale jednocześnie wykonuje ruch wahadłowy względem sworznia tłokowego. Poza ściskaniem i wyboczeniem, głównie przez siły wyzwolone w czasie spalania, korbowód narażony jest na gięcie siłami bezwładności własnej masy w czasie zmiany kierunku ruchu wahadłowego i rozrywany siłami bezwładności mas tłoka, sworznia i znacznej swojej części w chwili zmiany kierunku w GMP.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.