Filtr powietrza do silnika Isuzu 6BD1 – w ofercie naszej firmy.
Sprzedawane stacjonarnie lub wysyłkowo.
Typowy schemat konstrukcyjny urządzenia do oczyszczania rtęci: rtęć zasysana ze zbiornika poprzez filtr mechaniczny jest tłoczona pompą do kolumny oczyszczającej. Kolumna jest złożona z oczyszczalnika wodnego, alkalicznego i kwasowego, a za każdym z nich są również umieszczone oczyszczalniki wodne. Następnie oczyszczona rtęć przechodzi przez wymienniki ciepła (podgrzewacz), aspirator gazów i par cieczy oraz ewentualnie przez filtr porowaty dokładnego oczyszczania.
Oczyszczalnik wodny w typowym urządzeniu do oczyszczania rtęci działa w ten sposób, że wtłoczona do górnej komory rtęć jest okresowo przemywana czystą wodą przepływającą od wlotu przez przewód zakończony wibratorem do wylotu. Następnie przemyta rtęć przepływa do dolnej komory oczyszczalnika przez zamek hydrauliczny wyposażony w zawór uniemożliwiający dalszy spływ wody. Przewodem wydostaje się powietrze. Oczyszczalnik alkaliczny (lub kwasowy) jest naczyniem, do którego rtęć dostaje się przez wtryskiwacz.