Isuzu 4LE2 uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury

W sprzedaży uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury do silnika Isuzu 4LE2 stosowana m.in. w ładowarkach.

Uszczelka pokrywy zaworów zapobiega wyciekowi oleju spod pokrywy zaworów.

Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 4LE2 – wysyłka kurierem na cały kraj.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Chcąc uzyskać przy danej średnicy zaworu i określonym jego skoku oraz kątach a i p jak największą wartość całki, czyli tzw. przekroju kątowego, należałoby dążyć do tego, aby zawór otwierał się i zamykał jak najprędzej. Niestety w takim przypadku otrzymuje się niedopuszczalnie duże wartości przyspieszeń, a więc i sił działających w układzie rozrządu. Ruch zaworu, składający się z faz otwierania, zamykania i pozostawania w stanie zamkniętym, można podzielić na następujące pięć okresów 1) pod wpływem działania krzywki zawór zaczyna się otwierać, przy czym jego prędkość stale zwiększa się kierunek działania przyspieszenia jest zgodny z kierunkiem prędkości siła bezwładności skierowana jest w kierunku przeciwnym 2) od chwili osiągnięcia największej prędkości, szybkość zaworu zmniejsza się aż do zera w chwili, gdy uzyskuje on maksymalny wznios równy skokowi zaworu wektor przyspieszenia skierowany jest w stronę przeciwną niż wektor prędkości siła bezwładności działa w kierunku ruchu zaworu 3) zawór zaczyna się zamykać, prędkość jego ruchu wzrasta od zera do wartości maksymalnej, przy czym wektor prędkości jest skierowany w kierunku przeciwnym niż przy otwieraniu zaworu wektor przyspieszenia ma kierunek zgodny z wektorem prędkości siła bezwładności działa w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu zaworu 4) prędkość ruchu zaworu zmniejsza się do zera, wektor przyspieszenia ma zwrot przeciwny do zwrotu wektora prędkości siła bezwładności działa w kierunku ruchu zaworu 5) zawór pozostaje nieruchomy, zamknięty.