W sprzedaży uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury do silnika Isuzu 4LE1 stosowana m.in. w ładowarkach.
Uszczelka pokrywy zaworów zapobiega wyciekowi oleju spod pokrywy zaworów.
Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 4LE1 – wysyłka kurierem na cały kraj.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Liczba cylindrów w silniku o określonej mocy wpływa także na charakterystykę silnika. Jeżeli moc silnika i jego stopień wysilenia uznamy za wartości stałe, to im liczba cylindrów będzie mniejsza, tym pojemność skokowa musi być. większa. Moment zaś obrotowy rozwijany przez silnik jest proporcjonalny do pojemności skokowej, a więc silnik o mniejszej liczbie cylindrów będzie rozwijał większy moment obrotowy. Z drugiej zaś strony, silnik o większej liczbie cylindrów będzie miał nie tylko mniejszą pojemność skokową całego silnika, ale w jeszcze większym stopniu mniejszą pojemność skokową poszczególnych cylindrów, a więc wartości średnicy i skoku tłoka. Zakładając jednakowy stopień wysilenia, zakładamy tym samym jednakową największą wartość średniej prędkości tłoka gr, a więc przy mniejszym skoku tłoka silnik będzie musiał pracować z większą prędkością obrotową. Charakterystyka silnika ma bezpośredni wpływ na rozwiązanie konstrukcyjne mechanizmów przeniesienia napędu (skrzynki biegów i głównej przekładni napędowej), a w ostatecznym wyniku na wskaźniki dynamiczne samochodu. Jeżeli dla założonej mocy silnik ma mniej cylindrów, a więc pracuje na niższym zakresie obrotów i rozwija większy moment obrotowy , to skrzynka biegów będzie cięższej konstrukcji, ale będzie mogła mieć mniej biegów, które w czasie jazdy trzeba będzie rzadziej zmieniać.