Isuzu 4LE1 uszczelka kolektora ssącego, wydechowego

W ciągłej sprzedaży uszczelka kolektora ssącego oraz kolektora wydechowego do silnika Isuzu 4LE1 stosowanego m.in. w ładowarkach.

Uszczelka kolektora ssącego zapewnia szczelność połączenia kolektora z głowicą.

Oprócz tego mamy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu 4LE1.

Skontaktuj się z nami i podaj oznaczenie modelu swojego silnika, a także model maszyn w której ten silnik pracuje. Do modelu Isuzu 4LE1 mamy na miejscu większość części zamiennych i eksploatacyjnych.

Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 4LE1 – wysyłka kurierem na cały kraj.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Charakterystycznym wskaźnikiem używanym często dla określenia wielkości silnika jest łączna pojemność skokowa cylindrów silnika. Wskaźnik ten określa w przybliżeniu geometryczne obrysy silnika oraz po sprecyzowaniu rodzaju obiegu, liczby cylindrów i przeznaczenia rząd wielkości rozwijanej mocy. W silnikach samochodowych stosuje się różne liczby cylindrów. Silniki o zapłonie iskrowym rozwiązuje się w 2, 3, 4, 6 i 8 cylindrach. Zupełnie nieliczne silniki 12 cylindrowe są stosowane do samochodów sportowych, a 16 cylindrowe niekiedy w samochodach wyścigowych. Silniki o zapłonie samoczynnym dwusuwowa mogą być rozwiązane z liczbą 3 i więcej cylindrów. W przypadku obiegu czterosuwowego stosuje się 4, 5, 6, 8, 10 i 12 cylindrów. Silniki o 5 i 10 cylindrach są rzadko stosowane (np. UNIO GARDNER, DEUTZ), rozwiązania zaś 12 cylindrowi spotykane są jedynie w przypadku największych mocy stosowanych w samochodach, Silniki o zapłonie iskrowym o 2 cylindrach stosowane są tylko do najmniej szych samochodów osobowych i ich. pochodnych, a układ cylindrów bywa rzędowy [pionowy, pochyły, poziomy) lub o cylindrach przeciwległych. W silnikach pracujących według obiegu dwusuwowego pojemność skokowa cylindrów wynosi do ok. 750 cm3 z powodów omówionych w poprzednim rozdziale.