W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 4LE1 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 4LE1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 4LE1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 4LE1 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Głowice silników dwusuwowych i czterosuwowych z dolnym rozrządem są bardzo proste. Wymagają one jedynie ze względu na większą wiotkość (są z reguły dość niskie i zazwyczaj z lekkiego stopu) zastosowania większej liczby śrub mocujących. Oddzielnym natomiast zagadnieniem są głowice silników chłodzonych powietrzem, bardzo trudne na ogół do zaprojektowania i wykonania, tym bardziej, że są to głowice szybkobieżnych silników niewielkich mocy.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.