W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 4LE1. Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 4LE1, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.
Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).
Trudno, nie rozpatrując konkretnego przykładu, ocenić co jest słuszniejsze, w większości jednak przypadków opłaca się zwiększyć obróbkę i utrudnić montaż dla uproszczenia wykonania kadłuba i zmniejszenia tym samym liczby braków. Niemniej ważną sprawą jest właściwe i celowe rozmieszczenie śrub mocujących kadłub z głowicą, a zwłaszcza nadlewów tych śrub. Dla zachowania płynnych linii przenoszonych sił i wyeliminowania lokalnych naprężeń gnących, nadlewy śrub należy umieszczać, jeśli to tylko możliwe, na osi ścianek poszczególnych cylindrów. Wiąże się z tym konieczność prowadzenia bocznych ścianek kadłuba linią falistą. Wykonanie takie wcale nie jest nieestetyczne i nie należy się go obawiać, tym bardziej że falistość ścianek zwiększa ogólną sztywność kadłuba.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.