W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 4JB1PAA18
- Isuzu A-4JB1
- Isuzu 4JC1
- Isuzu 4JCI PC-02
- Isuzu 4JB1-PY 1995~
- Isuzu 4JCI
- Isuzu 4JB2PJ
- Isuzu A-4JB1-PYA01 1995~
- Isuzu 4JBI-PK01
- Isuzu 4JB1-PK01
- Isuzu 4JB1-PK03
- Isuzu 4JBI-PK03
- Isuzu 4JB1-PK03
- Isuzu 4JBI
- Isuzu 4JB1-PY01 1995~
- Isuzu A-4JB1-PYA04 1998~
- Isuzu A-4JB1
- Isuzu 4JB1-PY02 1995~
Śruby mocujące głowicę powinny być w jej obrębie solidnie ościankowane, by ich dociąganie nie groziło odkształceniem, należy bowiem zdawać sobie sprawę, że odkształcenie głowicy jest groźne, bo pociąga za sobą utratę szczelności komory spalania i zazwyczaj dodatkowo utratę szczelności zaworów. Z tego samego powodu śruby powinny być rozstawione możliwie równomiernie i możliwie blisko zewnętrznej średnicy kołnierza tulei cylindrowej, by moment gnący od naciągu śrub, przenoszony przez głowicę, był jak najmniejszy.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.