W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2 . Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 4JB1, 4JA1, 4JB2, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.
Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 4JB1PAA18
- Isuzu A-4JB1
- Isuzu 4JC1
- Isuzu 4JCI PC-02
- Isuzu 4JB1-PY 1995~
- Isuzu 4JCI
- Isuzu 4JB2PJ
- Isuzu A-4JB1-PYA01 1995~
- Isuzu 4JBI-PK01
- Isuzu 4JB1-PK01
- Isuzu 4JB1-PK03
- Isuzu 4JBI-PK03
- Isuzu 4JB1-PK03
- Isuzu 4JBI
- Isuzu 4JB1-PY01 1995~
- Isuzu A-4JB1-PYA04 1998~
- Isuzu A-4JB1
- Isuzu 4JB1-PY02 1995~
Ciśnienie w tłumiku nie jest wielkością stałą, gdyż wypływające co obrót z cylindra spaliny nie tylko wpływają na zmianę tego ciśnienia, ale wprowadzają masę spalin w ruch drgający, który może albo zaszkodzić przepłukaniu, albo mu pomóc. Po wykonaniu prototypu silnika dwusuwowego, zwłaszcza wyzyskującego skrzynię korbową jako dmuchawę, należy zdjąć wykresy indykatorowe przebiegu ciśnień w skrzyni korbowej i w tłumiku i oba te wykresy starannie przeanalizować. Pewnym utrudnieniem jest to, że wykres przebiegu ciśnień w tłumiku zależy nie tylko od jego wielkości i kształtu, ale i od przewodów wydechowych za tłumikiem, które w każdym zainstalowanym silniku mogą być i najczęściej są inne.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.