W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 4HF1 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 4HF1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 4HF1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 4HF1 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Nieprzemyślane rozmieszczenie wszystkich elementów głowicy i zbyt małe przekroje przepływu wody chłodzącej grożą zalewami metalu, zapiekami rdzeni, powstawaniem przepon odlewniczych, co w wyniku łatwo doprowadza do odkształceń i pęknięć w czasie pracy. Toteż projektując głowicę trzeba sobie doskonale zdawać sprawę, jak będzie dzielony model, a przede wszystkim skrzynka rdzeniowa, którędy będą usuwane rdzenie, jak poprowadzić wodę chłodzącą, by zapewnić możliwie równomierne odbieranie ciepła od ścianek. Regułą jest odprowadzanie wody chłodzącej w najwyższym miejscu, w przeciwnym bowiem razie powstają bardzo niebezpieczne „kieszenie parowe”.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.