W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 4HF1. Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 4HF1, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.
Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).
Suw sprężania w silnikach czterosuwowych polega na tym, że po przekroczeniu DMP tłok przesuwa się ku górze. Ruch tłoka, początkowo powolny, nie przeszkadza końcowej fazie dolotu świeżego ładunku. Z chwilą jednak zamknięcia zaworu ssącego (zawór wydechowy jest również zamknięty) następuje sprężenie zassanego uprzednio czynnika. Stopień sprężania uzależniony jest od pojemności całej komory spalania. Krótko przed dojściem tłoka do GMP (kilka lub kilkadziesiąt stopni), następuje wtrysk paliwa (ZS) lub przeskok iskry (IZ) i rozpoczyna się spalanie.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.