W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 4BD1, 4BB1 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 4BD1, 4BB1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 4BD1, 4BB1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 4BD1, 4BB1 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 4BDIT
- Isuzu 4BB1
- Isuzu 4BDI
- Isuzu 4BDI-T
- Isuzu 4BD1PO-06
Bardzo ważne dla przedłużenia przebiegu międzynaprawczego silnika jest staranne filtrowanie powietrza wprowadzanego do komory spalania, możliwie mała zawartość siarki w paliwie i wreszcie skład i struktura żeliwa, z którego wykonana jest tuleja. Bardzo dobre, ale nadmiernie kosztowne są tuleje ze stopowego żeliwa austenitycznego o zawartości ok. 18 % Ni, 2 % Cr, 6 % Cu, można je jednak doskonale zastąpić tulejami żeliwnymi z dodatkiem 0,3 % Ni i 0,3 % Cr poddanymi hartowaniu indukcyjnemu i odpuszczeniu w temperaturze 350-400 °C. Twardość tak obrobionych tulei wynosi ok. 45 HRC.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.