W ofercie nowe i regenerowane głowice do silnika Isuzu 4BD1, 4BB1. Każdorazowo sprawdzaj dostępność głowicy do Twojego silnika Isuzu 4BD1, 4BB1, potwierdzając czy dostępna jest głowica fabrycznie nowa, czy również używana/regenerowana.
Do zakupionych głowic istnieje możliwość zamówienia również zaworów głowicy, uszczelniaczy zaworowych czy gumek uszczelniających (uszczelniaczy zaworowych).
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 4BDIT
- Isuzu 4BB1
- Isuzu 4BDI
- Isuzu 4BDI-T
- Isuzu 4BD1PO-06
Zarówno silniki IZ jak i ZS można budować jako silniki dwusuwowe i czterosuwowe. Suwem nazywamy jednokierunkowe przemieszczenie tłoka odpowiadające 180° obrotu korby, czyli półobrotowi. W silniku dwusuwowym w wyniku spalania rośnie w cylindrze ciśnienie, które po przekroczeniu GMP spycha tłok w dół. Suw ten nazywamy suwem rozprężania lub suwem pracy. Rozprężanie trwa tak długo, dopóki tłok górną swoją krawędzią nie otworzy okien wydechowych. Ciśnienie dość gwałtownie spada i spaliny uchodzą na zewnątrz. Chwilę później, ale wciąż jeszcze przed osiągnięciem DMP, tłok drugą stroną swojej górnej krawędzi otwiera okno przepłukujące, przez które pod pewnym nadciśnieniem zostaje wtłoczony do cylindra świeży ładunek powietrza (ZS) lub mieszaniny palnej (IZ).
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.