W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 3KC1, 2KC1 i pompy hydraulicznej.
W silnikach Isuzu 3KC1, 2KC1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 3KC1, 2KC1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.
Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 3KC1, 2KC1 potrzebujemy następujących informacji:
- Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
- Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
- Średnicę zewnętrzną całego elementu.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 3KA1
- Isuzu 3KB1
- Isuzu 3KR1
- Isuzu 3KR2
Duży wpływ na rozwiązanie całego silnika ma ustalenie właściwej długości korbowodu. Długość ta związana jest ze skokiem, długością tłoka i stosunkiem S/D. Poza tym należy zdawać sobie sprawę, że w miarę skracania długości korbowodu zwiększa się siła normalna N. Klasyczną długością korbowodu jest l =2S. W wolnobieżnych silnikach, zwłaszcza starszych konstrukcji, spotyka, się i dłuższe korbowody. W szybkobieżnych małych i średnich silnikach rzędowych, dla zmniejszenia ich wysokości i ciężaru, stosuje się najczęściej l = (1,75÷1,9)S, a w silnikach widlastych nieco większe. Są to oczywiście tylko wskazówki ułatwiające pierwsze narzucenie szkicu przy projektowaniu, ustalenie ostatecznej długości korbowodu wynika z koordynacji z pozostałymi elementami układu korbowego.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.