Części ISUZU 3CJ1

Części zamienne do silników Isuzu 3CJ1 z minikoparek, maszyn budowlanych. W ofercie wszystkie części zamienne do Isuzu 3CJ1 3-cylindorwego silnika Diesel, pracującego w minikoparkach, mini ładowarkach i agregatach. Do silnika Isuzu 3CJ1 oferujemy takie części zamienne jak: uszczelki pod głowicę, komplety uszczelek, wtryskiwacze, cewki gaszenia, filtry silnikowe, świece żarowe, tłoki, panewki, zawory i prowadnice zaworowe, pierścienie tłokowe, pompy: wtryskowe, paliwa i wody i wiele innych elementów składowych silnika.

Części Isuzu 3CJ1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Części  Isuzu 3CJ1 z minikoparek, miniładowarekCzęści ISUZU 3CJ1 – minikoparki

Silnik tej serii występuje w wielu różnych wersjach. Podaj nam pełne dane z silnika oraz model maszyny, w której ten silnik pracuje.

Posiadamy wszystkie części do Isuzu 3CJ1 – silnika z maszyn budowlanych, minikoparek, mini ładowarek.

Isuzu jest jednym z najdłużej działających japońskich producentów silników i pojazdów. Działalność koncernu opiera się wokół produkcji samochodów dostawczych, terenowych, autobusów, samochodów ciężarowych oraz silników spalinowych.

Części Isuzu 3CJI z minikoparek, maszyn budowlanychW naszym sklepie można zakupić kompletny silnik Isuzu 3CJ1 regenerowany albo przynieść uszkodzony, a w zamian zmniejszymy koszty nowego, objętego gwarancją.

Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silników Isuzu 3CJ1 z minikoparek, mini ładowarek, maszyn budowlanych.

Części zamienne silnika Isuzu 3CJ1

Czy wiesz że…

Przy naciśnięciu pedału hamulcowego z siłą odpowiadającą maksymalnemu opóźnieniu hamowania, nie może on dochodzić do podłogi lecz powinien znajdować się od niej w odległości 30-50 mm. Siła nacisku nogi wynosi wtedy dla nowoczesnych samochodów osobowych 20-30 kG, zaś dla samochodów ciężarowych 20-50 kG. Po zwolnieniu pedał hamulca powinien wracać do pierwotnego położenia płynnie, bez zacięć. Skuteczność działania hamulców jest określona wielkością momentu tarcia w funkcji wartości siły naciskania na pedał hamulcowy. Aby przeprowadzić pomiar, podnosi się koło samochodu i zakłada szczęki przyrządu na oponę. Po wywarciu odpowiedniego nacisku na pedał hamulca, obraca się powoli koło za pomocą dźwigni i odczytuje wskazania dynamometru. Różnica w odczytach przy różnym położeniu dźwigni wykazuje owalizacja bębna, różnica zaś w średnich odczytach dla poszczególnych kół pojazdu świadczy o nierównomiernym działaniu hamulców.

Jeżeli mają Państwo problemy techniczne ze swoim silnikiem, skontaktujcie się z naszą firmą i zapytajcie o możliwość remontu lub naprawy silnika Isuzu 3CJ1.