Isuzu 3CC1 łącznik pompy hydraulicznej, sprzęgło elastyczne

W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 3CC1 i pompy hydraulicznej.

W silnikach Isuzu 3CC1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 3CC1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.

Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 3CC1 potrzebujemy następujących informacji:

  1. Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
  2. Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
  3. Średnicę zewnętrzną całego elementu.

Z charakterystyk wynika, że w obszarze małych prędkości przepływu większa część pyłu osadza się w przedfiltrze włókninowym. Przy wzroście natężenia przepływu maleje ilość pyłu zatrzymanego przez przedfiltr. Oznacza to, że parametry struktury przedfiltru nie są optymalne. Obniżanie skuteczności filtracji warstwy włókniny przy wzroście prędkości przepływu można tłumaczyć reemisją pyłu zatrzymanego na włóknach łub elastycznym odbiciem cząstek pyłu o dużej energii kinetycznej, w związku z tym niektóre firmy wprowadzają spryskiwanie włóknin specjalnym płynem, który wyraźnie zwiększa przyczepność cząstek do włókien, rośnie wtedy skuteczność filtracji  i chłonność przedfiltru.

Teoretycznie wszystkie cząstki pyłu powyżej obliczonej średnicy granicznej powinny zostać w cyklonie oddzielone, czyli skuteczność cyklonu można określić z analizy pyłu zdyspergowanego w powietrzu. W rzeczywistości wskutek turbulentnego przepływu w cyklonie, koagulacji pyłu, zjawisk elektrostatycznych i innych, skuteczność odpylania jest różna od teoretycznej.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.