Do Isuzu 2CA1 w ciągłej sprzedaży mamy zawory ssące, wydechowe oraz prowadnice zaworowe. Przed zamówieniem zaworów czy prowadnic podaj nam wymiary starych zaworów, celem uniknięcia pomyłki. Do rodziny silników Isuzu 2CA1 dostarczane były różne wersje zaworów, w zależności od aplikacji silnika.
W ofercie również uszczelniacze zaworów oraz prowadnice zaworowe do Isuzu 2CA1.
Zasady budowy przegrodowych filtrów paliwa są takie same jak przegrodowych filtrów oleju włączanych do układu smarowania pełnoprzepływowo. Nieznaczne różnice w budowie filtrów paliwa i oleju są spowodowane ich przeznaczeniem (mniejsza lepkość paliwa, konieczność usuwania wody z paliwa, pulsacyjny charakter przepływu paliwa, mniejsza prędkość przepływu paliwa przez przegrodę).
Konstrukcja filtru powinna zapewniać: pojemność na wodę wydzielaną przed i za przegrodą, takie ustawienie przegrody, aby ułatwić spływ wody wydzielonej na przegrodzie, małe prędkości przepływu paliwa ułatwiające sedymentację wody i zanieczyszczeń stałych. Filtry paliwa muszą być wyposażone w zawory obiegowe, które otwierają się przy wzroście oporu hydraulicznego. Najczęściej stosuje się zawory kulkowe i płytkowe.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.