Isuzu 6WG1, 6RB1 łącznik pompy hydraulicznej, sprzęgło elastyczne

W ofercie wszystkie wersje sprzęgieł elastycznych oraz innych rodzajów łączników silnika Isuzu 6WG1, 6RB1 i pompy hydraulicznej.

W silnikach Isuzu 6WG1, 6RB1 występuje wiele wersji połączeń pompy hydraulicznej i silnika. W przypadku isuzu 6WG1, 6RB1 są to zarówno sprzęgła gumowe z tulejkami metalowymi, jak i różnego rodzaju elementy teflonowe czy plastikowe.

Aby dokładnie określić jaki rodzaj sprzęgła występował w Twoim silniku Isuzu 6WG1, 6RB1 potrzebujemy następujących informacji:

  1. Zdjęcie starego sprzęgła lub jego pozostałości
  2. Informacje na ile śrub było montowane oraz jakiego wymiaru były to śruby
  3. Średnicę zewnętrzną całego elementu.

Podstawowe wersje silnika Isuzu 6WG1, które obsługujemy to m.in.:

  • Isuzu 6WG1-XQB
  • Isuzu 6WG1-XQA
  • Isuzu 6WG1-XQA01
  • Isuzu 6WG1-TQD01
  • Isuzu 6WG1-TQD02
  • Isuzu 6WG1-XQA02
  • Isuzu 6WG1-TQC
  • Isuzu 6WG1-TQD
  • Isuzu 6WG1-XQA03
  • Isuzu 6WG1-XQA04
  • Isuzu 6WG1-XQA05
  • Isuzu 6WG1-XQB01
  • Isuzu 6WG1-XQC01
  • Isuzu 6WG1-TQA
  • Isuzu 6WG1-TQA01

Do przykręcania śrub w silniku, należy używać kluczy, najlepiej nasadkowych, o znormalizowanej długości pokrętła; posługiwanie się rurowymi przedłużaczami jest niedopuszczalne. Przed wkręceniem śrub mocujących głowicę do kadłuba należy otwory gwintowane dość głęboko stażować lub cylindrycznie roztoczyć. Zaniedbanie tej ostrożności powoduje uniesienie się materiału kadłuba wokół śruby wskutek niepełnego gwintu na ostatnich zwojach. To, niewidoczne na oko, odkształcenie powierzchni jest często powodem niemożności właściwego dokręcenia głowicy.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.