W ciągłej sprzedaży uszczelka kolektora ssącego oraz kolektora wydechowego do silnika Isuzu 4JB1 stosowanego m.in. w ładowarkach.
Uszczelka kolektora ssącego zapewnia szczelność połączenia kolektora z głowicą.
Oprócz tego mamy wszystkie części zamienne do silnika Isuzu 4JB1.
Skontaktuj się z nami i podaj oznaczenie modelu swojego silnika, a także model maszyn w której ten silnik pracuje. Do modelu Isuzu 4JB1 mamy na miejscu większość części zamiennych i eksploatacyjnych.
Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 4JB1 – wysyłka kurierem na cały kraj.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Racjonalne jest zmniejszenie spiętrzeń naprężeń na granicach połączenia wtłaczanego przez wytoczenie rowków odciążających w piaście na wale, pocienienie ścian piasty ku czołom. Znaczne zwiększenie wytrzymałości wału daje wygniecenie na jego powierzchni, przy czołach połączenia obrączkowych rowków odciążających. Skutecznym sposobem zwiększenia wytrzymałości zmęczeniowej połączeń wtłaczanych jest umocnienie powierzchni stykowych przez obróbkę cieplnochemiczną i odkształcanie plastyczne (przez nagniatanie). Konstrukcyjne sposoby zwiększania wytrzymałości zmęczeniowej elementów złącznych (śrub, wkrętów) polegają przede wszystkim na zwiększeniu ich sprężystości, przez co zapewnia się zmniejszenie naprężeń maksymalnych i amplitudy naprężeń. Zwiększenie sprężystości (przy określonej długości śrub) osiąga się przez zmniejszenie średnicy di, trzpienia śruby do 0,7-0,8 średnicy nominalnej gwintu. W takim przypadku przekroje trzpienia i gwintu mają w przybliżeniu jednakową wytrzymałość. Przejście od łbów do trzpieni śrub powinno być wyokrąglone dużym promieniem dwoma promieniami lub wgłębione. Również konieczne są łagodne wyokrąglenia przejść trzpienia w gwint. W połączeniach gwintowych, które podlegają dużym naprężeniem zmęczeniowym, korzystne jest stosowanie gwintu z bardziej łagodnymi zaokrągleniami wrębów w nakrętce i w śrubie. Największą wytrzymałość zapewnia nagniatanie uprzednio naciętych i obrobionych cieplnie gwintów oraz ich kształtowanie przez walcowanie. Poprawnie skonstruowane elementy, przeznaczone do obciążeń zmęczeniowych, mają charakterystyczne płynne kształty.