Isuzu 6BD1 uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury

W sprzedaży uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury do silnika Isuzu 6BD1 stosowana m.in. w ładowarkach.

Uszczelka pokrywy zaworów zapobiega wyciekowi oleju spod pokrywy zaworów.

Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 6BD1 – wysyłka kurierem na cały kraj.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Zasadniczą wadą silnika tłokowego o posuwistozwrotnym ruchu tłoka jest właśnie rodzaj ruchu tłoka, któremu zawdzięcza on swoją nazwę. We wszystkich tego rodzaju silnikach, niezależnie od ich konstrukcji, występują niekorzystne skutki zmienności kierunku i prędkości ruchu tłoka względem cylindra, a mianowicie a) przyspieszenia o zmiennym kierunku i wartości do 15 000 m/ są wywołujące odpowiednio duże siły bezwiedności, obciążające części układu korbowego i wymagające stosowania specjalnych układów dla częściowego wyrównoważenia tych sił i momentów od nich pochodzących b) niemożność uzyskania tarcia płynnego pomiędzy tłokiem a cylindrem, wskutek zmian kierunku ruchu tłoka i zerowej jego prędkości w zwrotnych położeniach c) konieczność stosowania skomplikowanego i kosztownego mechanizmu rozrządu dla uzyskania czterosuwowego cyklu pracy, pozwalającego w sposób najbardziej racjonalny rozdzielić poszczególne procesy zachodzące w czasie pracy silnika. W związku z powyższym od dawna szukano możliwości zastąpienia tłoka o ruchu posuwistozwrotnym przez tłok o ruchu obrotowym. Z tego samego powodu od około 20 lat bardzo żywe zainteresowanie wszystkich większych wytwórni motoryzacyjnych i odpowiednich ośrodków badawczych budzą turbiny spalinowe. Te ostatnie mają ponadto wiele innych zalet użytkowych w zastosowaniu trakcyjnym, jak również wiele jeszcze nierozwiązanych problemów konstrukcyjnych i technologicznych.