Isuzu 4JG1 uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury

W sprzedaży uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelka klawiatury do silnika Isuzu 4JG1 stosowana m.in. w ładowarkach.

Uszczelka pokrywy zaworów zapobiega wyciekowi oleju spod pokrywy zaworów.

Uszczelka kolektora ssącego, wydechowego Isuzu 4JG1 – wysyłka kurierem na cały kraj.

Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Zakres stosowania silników dwusuwowych o zapłonie iskrowym jest ograniczony dwoma względami, a mianowicie wielkością cylindra i liczbą cylindrów w silniku. Dla silników dwusuwowych o przepłukaniu zwrotnym i sprężaniu w skrzyni korbowej istnieje naturalna, optymalna pojemność skokowa, przy której otrzymuje się najlepsze osiągi silnika. Pojemność ta zawiera się pomiędzy 250 i 375 cm w jednym cylindrze. Ze względu na trudności prawidłowego zaprojektowania i wykonania wału korbowego i jego uszczelnień, nie wykonuje się takich silników o większej liczbie cylindrów niż trzy. Powoduje to ograniczenie silników dwusuwowych ze sprzężeniem w skrzyni korbowej do trzech cylindrów w układzie rzędowym i pojemności skokowej do ok. 1 litra. Moc tego rodzaju silnika może wynosić do 55 KM. Dodatkową wadą silników dwusuwowych o zapłonie iskrowym, która na brała pełnej ostrości w ostatnich latach w krajach o bardzo rozwiniętej motoryzacji, jest znacznie większe zatruwanie atmosfery szkodliwymi produktami spalania, w porównaniu do silników pracujących według obiegu czterosuwowego.