Isuzu 2AB1, 2AA1 pierścienie oporowe

Pierścienie oporowe wału korbowego silnika Isuzu 2AB1, 2AA1. Możliwość zamówienia pierścieni do silnika Isuzu 2AB1, 2AA1 wraz z dostawą kurierską. Dystanse wału korbowego Isuzu 2AB1, 2AA1 – pierścienie dystansowe dostępne we wszystkich wersjach.

W układzie typu Shunt strumienie oleju przepływają równolegle przez oba filtry, a następnie znowu łączą się i płyną do obszarów tarcia. Układ taki umożliwia szczególnie zwarty system budowy, np. w filtrach podwójnych. Układ wielostopniowy polega na tym, że strumień oleju zostaje najpierw oczyszczony wstępnie w pierwszym, zwykle zgrubnym stopniu filtracyjnym, a następnie oczyszczony dokładnie w jednym lub kilku szeregowo włączonych filtrach pełnoprzepływowych.

Wirówki mogą być włączone do układu smarowania równolegle lub szeregowo. Przy włączeniu równoległym wirówka filtruje ok. 20% oleju tłoczonego przez pompę. Przy włączeniu filtru część oleju tłoczonego przez pompę, jest odprowadzana do wirnika, a pozostały strumień płynie do głównego przewodu oleju. Oczyszczony olej spływa do miski oleju. Ciśnienie na wejściu wirnika jest równe ciśnieniu w głównym przewodzie oleju. Wadą takiego układu jest duży spadek ciśnienia przed wirnikiem w miarę zużycia elementów silnika, co powoduje zmniejszenie liczby obrotów wirnika i spadek skuteczności oczyszczania oleju. W celu zwiększenia ciśnienia przed wirnikiem, za wirówką wbudowuje się dyszę. Pozwala to podwyższyć liczbę obrotów wirnika, a tym samym i skuteczność oczyszczania. Dysza podwyższa straty mocy na napęd pompy.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.