Do Isuzu 4BD1, 4BB1 w ciągłej sprzedaży mamy zawory ssące, wydechowe oraz prowadnice zaworowe. Przed zamówieniem zaworów czy prowadnic podaj nam wymiary starych zaworów, celem uniknięcia pomyłki. Do rodziny silników Isuzu 4BD1, 4BB1 dostarczane były różne wersje zaworów, w zależności od aplikacji silnika.
W ofercie również uszczelniacze zaworów oraz prowadnice zaworowe do Isuzu 4BD1, 4BB1.
Podstawowe aplikacje tego modelu to m.in.:
- Isuzu 4BDIT
- Isuzu 4BB1
- Isuzu 4BDI
- Isuzu 4BDI-T
- Isuzu 4BD1PO-06
Zakończenie iglicy i ukształtowanie otworów dyszy mogą być rozmaite. Najchętniej, o ile to tylko możliwe, stosujemy dysze czopikowe, które posiadają szereg zalet bardzo istotnych. Jednostrumieniowy, pierścieniowy wtrysk paliwa osiąga się przez odpowiednie dobranie średnicy czopika i średnicy otworu dyszy. Abstrahując od tego, że rozwiązanie takie znacznie ułatwia wykonanie wtryskiwacza, nie bez znaczenia jest fakt, że ruch czopika w otworze skutecznie przeciwdziała jego zatkaniu. Dolne zakończenie czopika pozwala na uzyskanie pożądanych kątów rozpylenia (kątów wierzchołkowych stożka strugi) w szerokim zakresie. Nie bez znaczenia wreszcie jest możliwość regulowania (przez odpowiedni dobór stosunku długości czopika do skoku iglicy) wolnego przekroju, dzięki czemu można w sposób najwłaściwszy rozdzielić dawkę paliwa na poszczególne fazy spalania.
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej Was pozycji – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.