HITACHI ZX210 uszczelka pod głowicę

W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 210.

Uszczelka głowicy do HITACHI ZX210 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.

Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX210,

a także: z HITACHI ZX210(LC)H, HITACHI ZX210(LC)K, HITACHI ZX210LC3, HITACHI ZX210LC-3, HITACHI ZX210W, HITACHI ZX210W-3.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Spadek ciśnienia sprężania w poszczególnych cylindrach w granicach do 0,2 MPa dla silników z zapłonem iskrowym i do . 0,7 MPa dla silników z zapłonem samoczynnym sygnalizuje wzrost nieszczelności, lecz nie kwalifikuje silnika do natychmiastowej naprawy, o ile różnica między zmierzonym ciśnieniem a średnią dla danego silnika wartością ciśnienia nie przekracza 7% tej wartości. Spadki ciśnienia większe niż 0,2 MPa lub odchyłki od średniej wartości większe niż 7% świadczą o zużyciach i usterkach, które należy usunąć w drodze odpowiednich zabiegów naprawczych. Tego typu zmiany ciśnienia mogą być spowodowane: zużyciem przylgni zaworów i ich gniazd, zużyciem gładzi cylindrów i pierścieni tłokowych, zakleszczeniem się pierścieni tłokowych w rowkach, uszkodzeniem uszczelki głowicy. Aby określić, która z tych przyczyn jest powodem spadku ciśnienia sprężania, należy posługiwać się następującymi wskazówkami.

Podczas pomiarów wał korbowy jest napędzany za pomocą rozrusznika. Z tego względu dla uzyskania żądanej prędkości obrotowej wału niezbędne jest użycie odpowiednio naładowanego akumulatora. Do pomiaru ciśnienia sprężania używa się najczęściej manometrów (próbników) z rurkami Bourdona wyposażonych w różnego typu końcówki. Do badania silników z zapłonem iskrowym są to zwykle elastyczne końcówki stożkowe lub rozprężne, natomiast do badania silników z zapłonem samoczynnym — końcówki gwintowane lub specjalne. Zakres pomiarowy próbników do silników z. zapłonem iskrowym wynosi 0,5-i-1,5 MPa, natomiast do silników z zapłonem samoczynnym — 3—10 MPa.