Filtry do NEW HOLLAND E 485

Oferujemy filtry do koparek NEW HOLLAND E485. Posiadamy na stanie filtry silnika oraz filtry hydrauliczne do NEW HOLLAND E 485.

  • NEW HOLLAND E485 filtr powietrza
  • NEW HOLLAND E485 filtr oleju silnikowego
  • NEW HOLLAND E485 filtr paliwa
  • NEW HOLLAND E485 filtr hydrauliki

Obsługiwane przez nas modele koparki NEW HOLLAND E485 to: NEW HOLLAND E485C, NEW HOLLAND E485B, NEW HOLLAND E485LC, NEW HOLLAND E485BEH.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Zwartość budowy urządzenia, powodując zmniejszenie jego ciężaru i zapotrzebowania miejsca, wynika zwykle z koncepcji konstruktora, świadcząc o jego talencie i doświadczeniu. Agregat ma zwartą budowę i jest łatwy do podłączenia. W napędzie przenośnika podwieszonego złożonego z reduktora, przekładni zębatej stożkowej i walcowej, przekazujących ruch obrotowy na napędzające koło łańcuchowe, układ sił jest nieracjonalny. Miejsca osadzenia przekładni, śruby mocujące i fundamenty są obciążone przez siły napędu znaczna część elementów pracuje na zginanie. Zespoły napędu są rozsunięte, osadzone na różnych podstawach i nie ustalone względem siebie. Aby osiągnąć zadowalające działanie mechanizmów, trzeba przeprowadzić żmudną regulację wzajemnego ich rozmieszczenia. Gabaryt urządzenia jest bardzo duży, co jest spowodowane rozsunięciem zespołów oraz zastosowaniem mało wytrzymałego materiału (żeliwa szarego) do wykonania odpowiedzialnych elementów. W nowoczesnej, zespolonej, zamkniętej konstrukcji z racjonalnym układem sił napęd jest pobierany od kołnierzowego silnika elektrycznego ustawionego pionowo, przez co unika się konieczności stosowania przekładni kątowej. Potrzebne przełożenie osiąga się w jednym współśrodkowym reduktorze. Zastosowanie kół zębatych ze stali wyższej jakości i wprowadzenie smarowania centralnego smarem ciekłym znacznie zmniejsza gabaryt reduktora. Budowa wyjściowa o konwencjonalnym układzie z piętrowym rozmieszczeniem wałów, staje się bardziej zwarta i lekka, jeśli końcowe koło zębate 4 przekładni osadzi się współosiowo z kołem początkowym. Ponadto przy takim rozmieszczeniu kół 1 i 4 ulegają znacznemu zmniejszeniu obciążenia łożysk oraz ścianek skrzyni.