W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI pracującego w koparkach NEUSON 3200.
Uszczelka pod głowice do NEUSON 3200 dostępna na miejscu.
Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Za najniebezpieczniejsze uważa się twarde cząstki mineralne i metaliczne, gdyż cyrkulując wraz z olejem powodują one wzrost intensywności zużywania ściernego obszarów tarcia. O ile zanieczyszczenia powietrza i paliwa powodują przede wszystkim przyspieszenie zużycia górnych pierścieni tłokowych oraz tulei cylindrowej w części górnej, o tyle zanieczyszczenia oleju powodują intensyfikację procesów zużycia ściernego obszarów tarcia, które są intensywnie smarowane, a więc: płaszcz tłoka, tuleja cylindrowa w części dolnej, czopy i panewki główne oraz korbowodowe, pierścienie zgarniające, sworzeń tłokowy, tulejka korbowodu, czopy i krzywki wału rozrządu. Zanieczyszczenia oleju oprócz intensyfikacji procesów zużywania powodują zatykanie przewodów olejowych, intensyfikują procesy tworzenia laków i nagarów, powodują przegrzewanie części grupy tłokowo-korbowej oraz inne ujemne zjawiska, co w sumie obniża trwałość i niezawodność silnika. Głównym parametrem determinującym trwałość tłokowych silników spalinowych jest stopień zużycia jego elementów, głównie skojarzeń: tuleja – pierścienie tłokowe i czopy wału korbowego – panewki.