Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Yanmar, Isuzu, Perkins, Deutz, Mitsubishi z koparki NEUSON 1903.
Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Obsługujemy wszystkie typy silników Yanmar, Isuzu, Perkins, Deutz, Mitsubishi z NEUSON 1903, a także: z NEUSON 1903 Serie AD04192.
Do NEUSON 1903 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Dokładny zarys zęba można uzyskać tylko przez obróbkę kół stożkowych metodą obwiedniową lub kopiową jednak ta ostatnia metoda jest mniej dokładna niż poprzednia. Do obróbki zębów śrubowych lub łukowych w kołach stożkowych stosowane są specjalne obrabiarki. Z niewielką dokładnością zęby w kołach stożkowych można wykonywać metodą kształtową frezując frezem krążkowym każdy bok wrębu oddzielnie. Koło obrabiane musi być tak ustawione na stole frezarki (za pomocą podzielnicy), aby linia dna zębów była równoległa do stołu. Właściwy i dokładny zarys zęba można otrzymać stosując metodę obwiedniową. Jak wiemy z rozważań poprzednich, prawidłowy zarys koła walcowego otrzymywaliśmy metodą obwiedniową przez odtaczanie koła obrabianego po narzędziu o kształcie zębatki. Tę samą metodę możemy zastosować do nacinania kół stożkowych, z pewnymi tylko różnicami. Zamiast współpracującej z kołem walcowym zębatki prostoliniowej musimy zastosować zębatkę pierścieniową. Dla uzyskania odtaczania koła po zębatce w kołach walcowych niezbędny był ruch obrotowy obrabianego koła oraz ruch posuwowy narzędzia (metoda Sunderlanda) lub przedmiotu (metoda Maaga), natomiast w kołach stożkowych to odtaczanie otrzymujemy przez jednoczesny ruch obrotowy koła obrabianego i zębatki pierścieniowej. Poza tym w kołach walcowych szerokość wrębu była niezmienna, dzięki czemu przez prosty ruch roboczy posuwisty narzędzia można było uzyskać nacięcie zęba.