W sprzedaży tłoki i pierścienie do NEUSON 1404.
Do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI występującego w koparce NEUSON 1404 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Mechanizmy napędowe są ze względu na scentralizowanie obsługi umieszczone we wrzecienniku, na którym znajdują się też wszystkie dźwignie sterujące. Mechanizmy napędowe wiertarek-frezarek są bardzo skomplikowane i składają się z wielu współdziałających przekładni. Przedmioty obrabiane na wiertarkach-frezarkach są nieraz dość wielkie, a wymiary obrabianych otworów czy powierzchni różnią się znacznie od siebie. Z tego też powodu wiertarki-frezarki mają dużą rozpiętość prędkości wrzeciona i posuwów. Tarcza ma zazwyczaj mniejszą prędkość obrotową niż wrzeciono. W obrabiarkach cięższych poszczególne ruchy posuwowe są napędzane oddzielnymi silnikami. Wielkość wiertarko-frezarek określa się przez podanie średnicy wrzeciona roboczego, z którym związane są pozostałe wymiary obrabiarki.