W sprzedaży tłoki i pierścienie do NEUSON 1302 RD.
Do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI występującego w koparce NEUSON 1302 RD oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nad wymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Po wyłączeniu napędu przez obsługę silnik zmienia samoczynnie kierunek obrotów i śruba 1 zaczyna się obracać w kierunku przeciwnym. Zderzak 4 wychodzi z zazębienia z kłem nakrętki 2, która przestaje napędzać ramię. Nakrętka 3 jednak porusza się w dalszym ciągu w dół ryglując przez dźwignię 5 ramię wiertarki. W położeniu środkowym (jak na rys.) automatyczny wyłącznik wyłącza silnik. Przy opuszczaniu ramienia mechanizm działa identycznie, z tą tylko różnicą, że nakrętka 3 rozpoczyna ruch w dół i zderzak 4 zaczepia za kieł swą górną częścią. Jako mechanizmu bezpośrednio ryglującego używa się zacisku mimośrodowego. W obrabiarkach radzieckich, gdzie szczególną uwagę zwraca się na ułatwienie obsługi, również i unieruchamianie płaszcza zewnętrznego jest dokonywane przez zaciski napędzane mechanicznie.