KRAMER 950 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 950. Uszczelka pod głowice do KRAMER 950 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Nierówno ostre zmiany przekroju w prętach osiowo obciążonych mierność rozkładu naprężeń wzrasta silnie wraz z stosunkiem osi wielkiej do malej osi elipsy). Z tego widać, że wąska szczelina, prostopadła do kierunku siły rozciągającej, powoduje ogromne miejscowe wytężenie materiału natomiast szczelina równoległa do siły nie ma prawie wpływu na rozkład naprężeń. Podczas gdy w pierwszym przypadku szczelina bardzo osłabia pręt rozciągany, to w drugim nie ma na jego wytrzymałość żadnego wpływu. Naprężenia na końcach szczeliny poprzecznej będą wprawdzie w pierwszej chwili działania obciążenia bardzo wielkie w stosunku do średniej wartości, jakkolwiek jeszcze małe w porównaniu do wartości niebezpiecznej, atoli w miarę powiększania obciążenia szczelina się zwiera, a dalszy wzrost naprężeń będzie już równomierny. Ostatecznie więc nie dostrzeżemy zmniejszenia doraźnej wytrzymałości, jeżeli tylko szczelina była dostatecznie wąska. Natomiast szczeliny podłużne w większej ilości mogą bardzo osłabić pręt ściskany, gdyż takie szczeliny mają w przypadku ściskania tendencję do otwierania się. To objaśnia małą wytrzymałość, jaką okazuje drewno, zwłaszcza tzw. miękkie, przy ściskaniu siłą równoległą do włókien, w porównaniu do wytrzymałości na rozciąganie w tymże kierunku.