W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 850. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 850 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Obsługiwane przez nas modele ładowarki KRAMER 850 to: KRAMER 850 SERIE 346040548, KRAMER 850 SERIE 346040549.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Poprowadziwszy dwie obwiednie największych z tych kół moglibyśmy twierdzić, że kołom leżącym wewnątrz obu obwiedni odpowiadają stany napięcia bezpieczne (tzn. sprężyste), a kołom przecinającym te obwiednie — stany niebezpieczne (tzn. elastoplastyczne). Taka interpretacja prowadzi konsekwentnie do wniosku, że wytężenie materiału jest niezależne od średniego z trzech naprężeń głównych. Temu przeczą jednak badania doświadczalne. Trzecim błędem zasadniczym jest założenie przez Mohra, że niebezpieczeństwo przekroczenia granicy sprężystości (względnie pęknięcia) jest zależne tylko od naprężenia w przekroju niebezpiecznym oraz, że w płaszczyźnie tego przekroju zachodzi poślizg (lub pęknięcie). To wszystko ma się odnosić do materiałów izotropowych. Natomiast doświadczenie poucza, że pęknięcia w takich materiałach zachodzi z reguły w płaszczyznach w których nie ma wcale naprężeń stycznych. Nasuwa się przeto pytanie, skąd się wzięły w koncepcji Mohra tak błędne poglądy i jak mogły utrzymywać się tak długo w piśmiennictwie technicznonaukowym. Otóż przyczynę tego należy upatrywać po części w tradycji praktycznej z czasów kiedy głównym materiałem konstrukcyjnym było drewno i kamienie naturalne, łamane ze skał warstwowych.