Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins ładowarki KRAMER 850. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z KRAMER 850,
a także: z KRAMER 850 SERIE 346040548, KRAMER 850 SERIE 346040549.
Do KRAMER 850 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
We Francji znalazła w tymże czasie równe rozpowszechnienie hipoteza największego wydłużenia właściwego, której ideę można już znaleźć w pracach Mariotte a z r. 1682. Ta hipoteza jest również w niezgodzie z badaniami doświadczalnymi. Mimo to zajmiemy się poniżej wzorami opartymi na niej, gdyż figurują one jeszcze tu i ówdzie w podręcznikach technicznych całej prawie Europy środkowej obok wzorów opartych na hipotezach lepszych, .jak np. hipoteza. największego naprężenia stycznego, zwana także hipotezą największej różnicy naprężeń głównych. Ta hipoteza nie ma już pretensji do uniwersalności (jaką miały poprzednie), lecz poprzestaje na zastosowaniu do metali elastoplastycznych, a chociaż ustępuje nowszej hipotezie energii czystego odkształcenia postaciowego, to jednak zasługuje na bliższe rozpatrzenie poniżej. Wymienione hipotezy wytrzymałościowe należą do grupy hipotez o jednej stałej, gdyż według nich jedna wartość określa kryterium wytrzymałościowe w ogólnym stanie napięcia. Do tejże grupy należą jeszcze trzy nowsze hipotezy, które nazwiemy energetycznymi, albowiem stosują pojęcie energii sprężystej. Pierwszą z nich jest hipoteza właściwej energii sprężystej (r. 1885), drugą wymienioną już wyżej jest hipoteza energii odkształcenia postaciowego (r. 1904), trzecią zaś — zmodyfikowana hipoteza energii sprężystej (r. 1905). Do drugiej grupy hipotez o dwu stałych należy najpierw .hipoteza poślizgu z tarciem, która jest poniekąd uogólnieniem idei Coulomba z r. 1776 1) przez L. I7avier a i Oh.