KRAMER 714 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 714. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce  KRAMER 714 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Ze stanowiska techniki współczesnej można określić ceł praktyczny mechaniki ciał stałych jako odpowiedź na pytanie następujące Jakie zastosować rozmiary, postać i materiał dla określonej części konstrukcyjnej, aby spośród, warunków różnorodnych, które winny być spełnione, uczynić zadość trzem następującym, zwykle najważniejszym 1° Odkształcenia części nie powinny przekraczać pewnych norm podyktowanych jej przeznaczeniem (warunek sztywności). 2° Pokonanie spójności, tj. pęknięcie, złamanie itp. winno być wyłączone ze stopniem bezpieczeństwa uznanym za wystarczający, czyli z dostateczną pewnością—(ścisłe określenie tych pojęć będzie podane poniżej) — (warunek bezpieczeństwa albo warunek wytrzymałości ). 3° Koszt (wytworzenia, utrzymania itd.) części powinien być. jak najmniejszy (warunek ekonomii). Do tych warunków powszechnych przybywa w niektórych gałęziach techniki, jak budowa pojazdów, okrętów i samolotów, jeszcze 4° warunek lekkości (wynikający zresztą z warunku ekonomii), który wymaga zastosowania materiału takiego, aby przy uwzględnieniu warunków poprzednich otrzymać konstrukcję jak najlżejszą. Z tego widać, że w rozbudowie mechaniki teoretycznej ciał stałych (rzeczywistych) wypadało najpierw wykryć zależność sił wewnętrznych czyli napięć w ciele, od sił zewnętrznych, zwanych Własności mechaniczne materiałów i ich klasyfikacja 3 zwykle obciążeniami, a następnie zależność odkształceń od tych napięć. Okazuje się jednak, że obydwa zagadnienia są ściśle ze sobą splecione. Tu wchodzi w grę jeszcze jedna podstawowa własność materiałów (ciał stałych), zwana sprężystością, której rola nie ustępuje bynajmniej roli wytrzymałości.