KRAMER 680 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 680. Uszczelka pod głowice do KRAMER 680 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 680T.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Dopuszczenie do nawarstwienia brudu na prowadnicach większa ich zużycie, które może być nawet znacznie większe niż gdyby wcale nie było osłon ochronnych. W tokarkach może również zachodzić przyśpieszone zużycie suportów. Należy starannie dbać o ich smarowanie, a powstałe wytarcia kompensować podciąganiem klinów. Ponieważ śruby pociągowe posuwu wzdłużnego i poprzecznego obracają się z dość dużą prędkością, należy również dopilnować dobrego ich smarowania. Zwykle śruby służą 1,5-2 lat. Znacznie częściej należy wymieniać współpracujące z nimi brązowe nakrętki. W rewolwerówkach stosunkowo szybko, bo w ciągu 4-6 miesięcy, powstaje rozluźnienie się górnych sanek suportu poprzecznego. Kasowanie luzów osiąga się przez systematyczne podciąganie klinów. W suporcie poprzecznym rewolwerówki specjalnie szybkiemu zużyciu ulegają stożkowe sprzęgła cierne, które służą .do włączania posuwu. Przyczynę ich przyśpieszonego zużycia stanowi nie tylko poślizg, lecz również korozja. Powstaje ona wskutek szkodliwego działania emulsji na pracującą powierzchnię sprzęgła. Co najmniej raz na 3-5 miesięcy należy przeprowadzać przemywanie sprzęgła. Wskazane jest zastępowanie zużytych sprzęgieł sprzęgłami o drobnych zębach. Stosunkowo szybko zużywają się zacisk głowicy rewolwerowej i jego tuleja. Zużywają się one po pół roku lub po nieco dłuższym czasie.