KRAMER 620 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 620. Uszczelka pod głowice do KRAMER 620 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Prędkość obrotowa wrzeciona może być zwiększona do 800 4 850 obr/min pod warunkiem zwiększenia luzów w przednim łożysku i baczenia, by jego temperatura 218   przy dłuższej pracy nie przekraczała 75°. Najczęściej zwiększenie prędkości obrotów osiągamy przez zmianę średnicy kół pasowych. W zakładzie „Krasny Proletari“ posługują się szeregiem obrabiarek typu DiP200, w których liczba obrotów wrzeciona doprowadzona jest do 850 obr/min. Poza zwiększeniem liczby obrotów pożądane jest również zwiększenie mocy obrabiarki. Jednakże należy mieć na uwadze istnienie w maszynie kilku słabych elementów, które nie zapewniają sprawnej pracy obrabiarki. Są to a) przekładnie zębate wrzeciona, b) sprzęgło cierne, c) przekładnia pasowa. Przy zwiększaniu mocy napędu zaleca się stosowanie w przekładni zębatej cementowanych i hartowanych kół zębatych. Pas płaski w przekładni pasowej należy zastąpić przez pasy klinowe. Poślizg, jaki może powstać przy używaniu pasów płaskich, powoduje wykruszanie się narzędzia. Po przeprowadzeniu wyżej wskazanych zmian można ustawić silnik o większej mocy. Mogą to być silniki mocy 7,8 f 10 kW. Należy przy tym wzmocnić nieco wielopłytkowe sprzęgła cierne przez zwiększenie liczby płytek. Przy powiększeniu mocy silnika do 7,8 kW zaleca się doprowadzić liczbę płytek do 15, a przy silniku 10 kW — do 19. Przeprowadziwszy taką prostą modernizację obrabiarki typu DiP 200, można jej w wielu przypadkach używać z dobrym wynikiem nie tylko do obróbki wykańczającej, lecz i do obróbki zgrubnej przedmiotów ze stali.