Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins ładowarki KRAMER 516. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Do KRAMER 516 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Szybkości skrawania i posuwu na ząb można przy tym nie zmieniać. Dzięki istnieniu koła zamachowego zwiększają się siły bezwładności. Z lego powodu silnik łatwiej pokonuje największe obciążenia przy wcinaniu się zęba. Koło zamachowe staje się akumulatorem energii podczas biegu luzem oraz przy skrawaniu niewielkiego wióra gromadzi ją, a przy zwiększeniu przekroju wióra oddaje. Stosuje się koła zamachowe i w przypadku pracy frezami tarczowymi z nakładkami z węglików spiekanych. Koła zamachowe należy umieszczać w miarę możności bezpośrednio na wrzecionie obrabiarki. Jeśli togo ze względów konstrukcyjnych wykonać nie można, to koło takie należy umieścić jak najbliżej wrzeciona. W razie ustawienia koła zamachowego na trzpieniu, należy je umieścić jak najbliżej łożyska wrzeciona albo łożyska trzpienia. Aby łatwiej można było wymieniać frezy, można zamiast jednego koła zamachowego stosować dwa mniejsze, jak to przedstawiono na Wadą stosowania ciężkich kół zamachowych jest to, że trzeba tracić dużo czasu na rozruch przy uruchamianiu i na zatrzymanie obrabiarki. Z tego powodu przy stosowaniu kół zamachowych pożądane jest posługiwanie się przyrządami wielopozycyjnymi.