KRAMER 515 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins  występującego w ładowarce KRAMER 515. Uszczelka pod głowice do KRAMER 515 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 515B.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Przy pracy frezami tarczowymi ze wstawianymi zębami dąży się do polepszenia jakości freza i uzyskania możliwości regulowania jego średnicy w miarę zużycia. W celu kompensacji zużycia noży na średnicy zewnętrznej należy mieć możność wysuwania ich w kierunku promieniowym. Dla kompensacji zużycia powierzchni czołowych noży należy mieć możność wysuwania noży w kierunku osiowym. Nieco przed rowkiem dla noża wierci się i rozwierca otwór, a następnie wykonuje wąskie przecięcie. W rowku dla noża umieszcza sic płytkę z węglików spiekanych, a następnie w otworek wbija sio stożkowy kołek. W rezultacie wycinek korpusu pomiędzy kołkiem a płytką cokolwiek się odgina i zaciska płytko. Konstrukcja różni się od opisanej tylko tym, że nożem nie jest płytka z węglików spiekanych, nóż z przylutowaną płytką. Konstrukcje te są nadzwyczaj proste i na tym polega ich wielka zaleta. Wadą ich jest to, że wysuwanie noży w kierunku promieniowym w sposób pewny jest utrudnione. Co prawda wysuwając noże można podkładać pod nie podkładki, które tworzą dla noży opory, lecz jest to bardzo niedogodne dla gospodarki narzędziowej.