KRAMER 512 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins  występującego w ładowarce KRAMER 512. Uszczelka pod głowice do KRAMER 512 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 512SE, KRAMER 512SL.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Do zasadniczego korpusu freza. posiadającego rowki na noże, przypawany jest gruby pierścień. W tym pierścieniu umieszczone są śruby dociskające noże. Konstrukcja jest   bardzo pros la i wygodna. Nasadzony z wierzchu pierścień gra rolę koła zamachowego, co przy frezowaniu szybkościowym jest bardzo ważne. Wadi} tej konstrukcji jest możliwość wzdłużnego przesunięcia noży. Bardzo rozpowszechnione i stosowane z powodzeniem przez wiele zakładów jest mocowanie noży w korpusie za pomocą klinów i nacięć. Istnieje duża ilość różnych konstrukcji mocowania zębów, opartych na tej zasadzie. Frez czołowy z nożami, posiadającymi podłużne nacięcia Na rys. 115 przedstawiony jest frez używany w niektórych zakładach. Noże na dolnej powierzchni mają wzdłużne nacięcia. Takie same nacięcia znajdują sic również na ściance rowka w korpusie, do której ma przylegać spód noża. Nóż ustawia się w rowku korpusu na nacięciach. Dzięki istnieniu oporu nóż jest pozbawiony możności wysuwania się z rowka w kierunku prostopadłym do osi fruza. Do lego rowka w korpusie zakłada się klin, dociskany za pomocą dwóch śrub.