Mamy do zaoferowania filtry do ładowarki KRAMER 480. W ofercie filtry silnika jak i filtry hydrauliczne do KRAMER 480.
- KRAMER 480 filtr oleju silnikowego
- KRAMER 480 filtr powietrza
- KRAMER 480 filtr paliwa
- KRAMER 480 filtr hydrauliki
Jeśli masz problem z dobraniem filtru – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Kątom przystawienia w praktyce najczęściej nadawane są wielkości 60 5 75°. W tych przypadkach, gdy za pomocą czołowego freza trzeba obrobić prostokątny uskok, stosuje się kąt przystawienia równy 90°. Co się tyczy pomocniczego kąta przystawienia «i, to określa go się wychodząc z następujących rozważań. Im mniejsza jest wielkość vi, tym masywniejszy i wytrzymalszy jest nóż, tym lepsze są warunki odprowadzenia ciepła od wierzchołka. Lecz przy użyciu zbyt małego pomocniczego kąta przystawienia frez pracuje niezadowalająco. Powstaje znaczne tarcie pomiędzy zębami freza a obrobioną powierzchnią, czego rezultatem są drgania. Powierzchnia obrobiona staje się niegładka. Praktyka ustaliła, że zadowalający wynik otrzymuje się przy pracy frezami, których pomocniczy kąt przystawienia «i posiada wartość 5 i 8°. Kąty przyłożenia zębów frezów czołowych są o wiele większe niż kąty przyłożenia noży tokarskich. Kątowi przyłożenia zębów we frezach do stali nadaje się wartość w granicach 14-16°. Tłumaczy się to tym, że przy stępieniu się freza na powierzchni przyłożenia noży zostaje starty pasek podobnie jak w nożach tokarskich. Przy małym kącie przyłożenia wielkość tej powierzchni jest dość znaczna i frez szybko wychodzi z użycia. Kąt natarcia bierze się różny dla różnych materiałów. Podobnie jak przy szybkościowym toczeniu, przy frezowaniu stali wielkość ujemnego kąta natarcia zwiększa się wraz ze wzrostem twardości stali. Za średnią wartość tego kąta należy uważać (— 7) ~ (— 8°).