KRAMER 4507 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 4507. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 4507 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

W zależności od wartości luzów pomiędzy współpracującymi częściami silnika oraz stanu ich powierzchni, różne wymiary cząstek pyłu będą z różną intensywnością wymuszać przyspieszone zużycie. W warunkach rzeczywistej pracy silników maksymalne zużycie powodują cząstki pyłu i szczególnie one powinny być oddzielane przez filtr z maksymalnie możliwą skutecznością. Ze względu jednak na wpływ wszystkich cząstek pyłu na przyspieszone zużycie silnika, dla zapewnienia niezawodnej pracy silnika w każdych warunkach należałoby stosować filtry o skutecznościach odpylania powyżej 99,8%. W każdych warunkach o doborze filtru powinna zadecydować analiza techniczno-ekonomiczna. Zanieczyszczenia nierozpuszczalne w paliwie powodują zapychanie przewodów, dysz gaźnika oraz zużycie ścierne elementów aparatury wtryskowej. Zanieczyszczenia mineralne, które dostają się z paliwem do komory spalania, powodują, podobnie jak zanieczyszczenia powietrza, intensyfikację zużycia ściernego elementów silnika. Wpływ zanieczyszczeń paliwa na zużycie pierścieni tłokowych i tulei cylindrów jest taki sam, jak zanieczyszczeń powietrza.