KRAMER 420 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 420. Uszczelka pod głowice do KRAMER 420 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Większe wymiary płytki umożliwiają lepsze jej przymocowanie do trzonka. Przy nacinaniu gwintów nożem nie można uniknąć rozbicia (rozszerzania) zarysu gwintu. Kąt zarysu gwintu otrzymuje się po obróbce zawsze nieco większy od kąta zarysu noża. Wielkość tego rozbicia (rozszerzenia) zależna jest od rozmaitych czynników i zwykle waha się w granicach 0°30 r 1°30. Im miększy jest materiał obrabiany tym większe powstaje rozszerzenie zarysu gwintu. Zatem przy nacinaniu gwintu metrycznego o kącie zarysu 60° nóż do obróbki wykańczającej należy ostrzyć pod kątem 58°30 s 59°30, ustalając jego wielkość w zależności od rodzaju obrabianego materiału. Przy obróbce zwykłych stali konstrukcyjnych przyjmuje się kąt 59°. Przy obróbce zgrubnej gwint nacina się nożem o kącie zarysu 70°. Posuw poprzeczny (głębokość skrawania) osiąga się przez przesuwanie suportu poprzecznego w kierunku prostopadłym do osi przedmiotu obrabianego. Nacinanie gwintu o skoku do 3 mm wykonuje się od razu nożem wykańczającym, gwint o skoku większym od 3 mm nacina się najpierw nożem do skrawania zgrubnego.