KRAMER 416 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 416. Uszczelka pod głowice do KRAMER 416 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 416CM, KRAMER 416S.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

W oddziale mechanicznym zakładów „Sibzawod“ wprowadzono z powodzeniem szybkościowe toczenie pewnych przedmiotów, jak np. piast dyferencjału. Po zastąpieniu szlifowania przez toczenie osiągnięto zupełnie dobre wyniki co do dokładności wymiarów i gładka  powierzchni obrobionej. Przy obróbce piasty, osiąga się dokładność wymiarową. Toczenie drobno wiórowe wykonuje się z dużymi szybkościami przy bardzo małych posuwach i małych głębokościach skrawania. Zwykle posuwy nie przekraczają 0,02 r 0,12 mm/obr, a głębokości skrawania 0,05-0,3 mm. Jako narzędzie stosuje się noże nakładane płytkami z węglików spieka  Przez toczenie drobno wiórowe osiąga się bardzo dużą dokładność przedmiotu. Przy odpowiednio dobrej obrabiarce i dobrym narzędziu, można wykonywać przedmioty z dokładnością 1—2 klasy. Powierzchnię otrzymuje się przy tym rodzaju toczenia bardzo gładką. W szeregu przypadków gładkość powierzchni jest lepsza niż przy szlifowaniu. Szczególnie dobre wyniki otrzymuje się przy obróbce metali nieżelaznych. Co się tyczy wydajności, to jest ona przy drobno wiórowym toczeniu często większa niż przy szlifowaniu lub przy innych sposobach obróbki wykańczającej.               Szereg fabryk z dużym powodzeniem stosuje drobno wiórowe wytaczanie otworów w przedmiotach żeliwnych. Szybkościowe skrawanie metali. Na przykład w fabryce gaźników korpusy amortyzatorów do samochodu Moskwicz“, wykonywano z żeliwa ciągliwego, wytacza sic w następujących warunkach skrawania.