Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins ładowarki KRAMER 416. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z KRAMER 416,
a także: z KRAMER 416CM, KRAMER 416S.
Do KRAMER 416 oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
W szeregu przypadków toczenie hartowanych przedmiotów z powodzeniem może zastąpić szlifowanie ściernicami. Bardzo często przedmioty krzywią się w hartowaniu, szczególnie przedmioty duże. Żeby uniknąć braków w dalszej obróbce pozostawia się na operacje następujące po hartowaniu dość duże naddatki. Usuwanie naddatków przez szlifowanie wymaga dużej straty czasu i pociąga za sobą duże zużycie ściernic. W takich przypadkach bardzo korzystne może się okazać właśnie szybkościowe toczenie przedmiotu hartowanego. Jako przykład można przytoczyć badania przeprowadzone przez GPZ2). Przy wykonywaniu dużych łożysk kulkowych, których zewnętrzne pierścienie miały średnicę 485 mm, napotykano następujące trudności. Pierścienie zewnętrzne wykonywane ze stali SzChl53) krzywiły się podczas hartowania tak, że średnice zmieniały się o 3 – 4 mm i przybierały kształt eliptyczny. Z tego względu trzeba było pozostawiać na szlifowanie znaczne naddatki, aby uniknąć braków. Zrozumiałe jest, że traciło się wówczas dużo czasu na zgrubne szlifowanie pierścieni. W celu skrócenia czasu obróbki wprowadzono operację toczenia pierścieni po obróbce termicznej.